چت کنید...

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


 

دوستان با این میتونید با من چت کنید به طور زنده (اگه زنده باشم... یعنی آنلاین باشم)


اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

زیبا
ساعت22:13---18 مرداد 1391
سلام خسته نباشي لينکت کردم

لينکم کن

عنوان= زيبا چت

ادرس= http://www.chatt.ir

ادرسو عنوانو به همين شکل که نوشتم بنويس چون مال من لينک باکسه بعدا سرچ ميکنم بعد اگه فقط اينطور نوشته شده باشه قبول ميکنه و اگر اينجور نباشه خود ب خود لينکت از لينک باکس حذف ميشه

ممنون موفق باشي
پاسخ: حتما دوست من لینک میکنم. بازم سر بزن.


mahsa
ساعت22:09---8 فروردين 1391
خوب بود
پاسخ: ممنون بازم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود